فرمانده ناحیه سپاه انصار الحسین (ع) گناوه

بسیج  پدیده‌ای الهی و پربرکت است

فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج در سپاه این شهرستان گفت : بسیج یک پدیده الهی پربرکت و بسیجی بودن یک افتخار عظیم و متعالی و بی­‌نظیر است
کد خبر: ۹۲۸۸۰۵۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
بسیج  پدیده ای الهی و پربرکت می باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرهنگ شهسوار حاجی پور با اشاره به در پیش بودن هفته مبارک بسیج بیان داشت:لازم است  با برنامه ریزی صحیح و با توجه به دستوالعمل‌های بهداشتی ورعایت دقیق ان، هفته مبارک  بسیج با اجرای برنامه‌هایی با کیفیت وپر شور بر گزار شود.
وی افزود:  بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بوده و بسیج در تمامی عرصه‌ها برای خدمت به مردم جان فشانی کرده است.
سرهنگ حاجی پور: با اشاره به نقش بسیج وسپاه  در طول بیش از هشت ماه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت::  تعدادی از پایگاه‌های بسیج شهرستان  همچنان در راستای تولید ماسک، ضد عفونی کردن معابر، و تهیه و پخش کمک‌های مومنانه در حال فعالیت می‌باشند.
وی افزود: بسیج تاکنون توانسته با استعانت از یاد و نام شهدا و فرمانبرداری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری گام‌های بلندی در انجام برنامه‌ها سربلندی استقلال و آبادانی ایران اسلامی بردارد.
حاجی پور با اشاره به اینکه شعار محوری بسیج 《بسیج، پیشروخدمت وامید اوفرین 》 است گفت: با توجه به این شعار محوری امسال، لازم است همه دستندرکاران برنامه‌هایی با کیفیت وبا اوالویت خدمت وامید آفرینی ارائه واجرا نمایند.
در ادامه این نشست مسئولان بسیج شهرستان به بیان نظرات خود پرداختند و برا جرای برنامه‌های با کیفیت و با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها واقشار مختلف بسیج تاکید کردند.
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار